Gidenler

Bir maziye düştü aklım,
Ölümü düşündüm sonra
Sonumun ne olacağını
Nedenler, niçinler, sebepler, bahaneler...

Mustoyu düşündüm sonra
Ağladım akmayan göz yaşlarımla
Mustooo diye haykırdım
Çıkmayan avazımla

Yağmurun sesini duydum
Pencereleri kapattım sonra
Dinledim her damlanın sesini birer birer
Islanmadan üşümeden ama içim titreyerek

Aşklara veda ettim, aşıklara nisbet
Herşey yalanmış dedim herşey sahte
Gülüşler, sevmeler, sevinmeler
Kandırmaca düzende yaşıyorum işte

Çekip gidesilerim geldi yine, gidemedigim yerlere
Henüz varamadığım ama mutlak varacağımız yere
Ya çekip gidecek gücüm yoktu, ya da cesaretim.
Oysa çok basitti terketmek dünyayı...

Ne de avamlara kapılmış yüreğim ne de çok soğumuş
Taştan bile katı olmuş,
Hani içinden pınar çıkmayan, korkusundan yuvarlanmayan...

Hani vardı ya bir türkü dudağımızda
Yok türkü değil bir ezgi, maziye ait bir tını
"Biliyorlardı onlar Allah'ı tanıyorlardı Rasulullah'ı"...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GLPI Kurulumu

OJS Kurulumu