KUDUZ olmak ya da olmamak...

İnsanlar saygı ve sevgiden, birbirine tahammülden uzaklaştıkça hizip bataklığına saplanmaktadır. Kurtulmak için çabaladıkça da batmaktadırlar. Sosyal içerikli mesajlardan uzak durmaya çalışıyorum. Ancak artık durma zamanı değil bunu da maalesef her olayda yaşayarak görüyor (öğreniyorum). Salyalarını savura savura hakaret eden mahluklar, gözleri o kadar dönmüş olacak ki kudurduklarının da farkında değiller. Isırılmamak için sakındıkça da kendilerini bir şey zannediyorlar. KUDUZ sunuz tedavi olmanız gerekiyor.

Her görüş, inanış ve yaşanışın tartışmasız kabullenmesi gerektiği aşikardır. Bu kabullenme, ortak yaşam alanlardaki kesişim alanlarında zorunludur.

İster ebeveynlerinden görerek, isterse sonradan benimsenmiş bir düşünüş, inanış, kabulleniş olsun karşıtına olan tutumunu gözden geçirmelidir.

Bu gözden geçiriş ölçülü ve insaflı olduğu sürece yaşamınız anlamlı olmaktadır.

İlla da anlamlı yaşamam ben, anlamsızlık girdabında kaybolmaktır hedefim diyorsanız size edeceğim başka lakırtı da bulamıyorum. Susuyor ve en derin sessizliğime bürünüyorum yeniden. Tepkimin anlaşılması için yıllarca sustuğum gibi...

Bir nasihatım yok, nasihat etmeye haddim de olamaz elbet. 

Yaşadıklarım ve yaşattıklarımın toplamını yüklenmiş, ağır ağır her nefes alış verişimde yaklaştığım sonuma doğru sürüklemekteyim. Ne de ağır ne de zor gelmektedir ufacık yüreğime....



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GLPI Kurulumu

OJS Kurulumu

Gidenler